Hoe kan ik mijn ipad weer starten na 2 weken vakantie als hij het niet meer doet ???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

De homeknop en aan-en uitknop tegelijk indrukken. Wel lang vast houden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Probeer eerst een je iPad een paar uur aan de lader te leggen, grote kans dat hij leeg is na 2 weken niet gebruikt te zijn.
Als hij na die paar uur nog steeds niet aan wil, verbind hem dan eens met de pc en kijk of iTunes je iPad herkent.
Ritsuka
11 jaar geleden
je kan even bij de Apple Store kijken, daar kunnen ze je iPad helemaal resetten, gratis, als je dit bij een andere winkel doet kost t gelijk 250 € en vervolgens sturen zij je iPad op. (het is inderdaad wel handig om een beetje vlakbij die Store te wonen)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lijkt me wat drastisch als eerste optie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar het werkte wel, want onze iPad kwam niet verder dan het Apple logo