Wat moet ik doen voor adobe te instaleren?

Ik zou graag de nieuwste versie van adobe Flash Player willen installeren omdat m'n pc constant vastloopt omdat de plug ins crashen (zegt m'n pc toch, want ik ken hier eigenlijk echt niets van af.) En elke keer dat ik een nieuwe versie wil downloaden lukt dat perfect maar nu blijft hij me maar zeggen dat ik mozilla firefox moet sluiten maar ik heb m'n pc al proberen heropstarten, firefox open doen en dan weer sluiten, en in m'n taakbeheer elke mogelijke actie even uitzetten. maar hij wilt steeds maar niet voort gaan met downloaden. Kan iemand me vertellen wat ik moet of kan doen zodat hij voort gaat met downloaden?
alvast bedankt.
Groetjes.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Heb je Thunderbird nog openstaan? Dat ziet hij ook als Firefox.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wel ik heb geen Thunderbird. :s
Herstart je pc eens en probeer het daarna opnieuw.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Google Adobe Flash Player en dan vind je de nieuwste update
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tijd voor een andere aanpak...

Waarschijnlijk staat er een oudere versie van Flash Player bij Start > Configuratiescherm > Software (of: Programma's en onderdelen)?

Mooi! Dan ga je nu naar deze website
http://helpx.adobe.com/flash-player/kb/uninstall-flash-player-windows.html
en daar download je de Uninstaller.

Sluit ALLE actieve programma's af (ook MSN e.d.) en laat de uninstaller zijn werk doen.
Volg daarna de instructies op onder punt 3. Dat betekent dat je de inhoud van vier mappen handmatig moet verwijderen.

Start vervolgens je pc opnieuw en installeer de laatste versie van Flash Player.
Pieter2011