Wat is Javelin Java Applet?

Was muziek van YouTube aan het downloaden en nou kan dat niet meer, voordat ik Javelin Java Applet toelaat (denk ik). Kan ik dat zonder gevolgen voor mijn computer doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

De eerste link die ik hier over vind is dat het een remote tools is als je niets daarmee doet in de zin van dat je een andere device hebt die je pc aanstuurt om muziek of zo te spelen zou ik zeker argwanend zijn
dus nee dit kan je niet zomaar toestaan?
zeker omdat ik nergens iets van een site kan vinden en elke ander link probeert een pdf ??? te downloaden
wat ik erg verdacht vindt en allerlei links maar nergens iets officieel betrouwbaar
allerlei vaag gedoe

dus voor mij een rode vlag !!

Toegevoegd na 5 minuten:
het schijnt van facebook te zijn ???
en echt zo te horen is het zeer onbetrouwbaar ???
er staat op de site ook gehackt ???

Toegevoegd na 11 minuten:
je bent echt ergens op gestuit volgens mij
gebruik je de software van video2mp3.net ?
ik denk dat je echt wat anders moet opzoeken
het lijkt mij uiterst onbetrouwbaar
zo te zien ben je er op tijd bij
weg met die troep
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Capthavoc, bedankt voor je antwoord. Ik maakte inderdaad gebruik van video2mp3.net, maar nu dus zeker niet meer.