Heb incredimail...autorisatie mislukt iedere keer. Wie kan mij helpen?

wat moet ik invullen bij de inkomende en uitgaande mailserver?
Provider is UPC

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
2.3K

Het beste antwoord

Ik weet niets van Incredimail, maar de standaard e-mailinstellingen zijn:
POP pop3.upcmail.nl
SMTP smtp.upcmail.nl
(Zie bron 1).

Ook las ik op het internet verschillende (oude) berichten dat na een update van Incredimail de poortinstellingen automatisch veranderd zouden zijn. Je zou ze als volgt moeten instellen:
"In Incredimail naar Hulpmiddelen, email-accounts, eigenschappen, geavanceerd. Uitgaande mail moet staan op poort 25 en inkomend moet staan op poort 110 (tenminste hier, Amsterdam, weet niet of hier verschil in is door het land heen)". Zie bron 2.
Pieter2011