Waarom doet RTL gemist het zo traag? Wat kan ik er aan doen?

Ook voor de programmering van ned 1, 2, 3 gemist doet het traag. Ik heb de allernieuwste silverlight gedownload, ik kijk namelijk veel films en serie's via internet. Alle serieus en films uit amerika of engeland zijn gedownload in 3 seconden en online direct te zien. Bij RTL duurt het een eeuwigheid voordat ik GTST kan kijken van vrijdag. Hoe komt dat? Kan ik er iets aan doen dat dit sneller gaat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Internet is snel.... ik kan altijd snel downloaden, ook series uit buitenland... Maar deze site is gewoon onzinnig langzaam

Het beste antwoord

u kunt ook een andere internet browser bijvoorbeeld google chrome of internet explorer 9 ook kunt u kijken naar de silverlight (het nieuwste is 5 dat u denk ik gedownload heeft) en dan onderaan silverlight staat opslag en dat aanvinken dat het niet word opgeslagen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb eigenlijk alledrie de browsers op de computer, Mozilla is de snelste... En hou niet van trage computers, dus word het nooit opgeslagen... dus silverlight is al gedaan...

Andere antwoorden (1)

Omdat ze op de tv veel meer reclame aan u kunnen slijten.