Zodra ik mijn laptop verbind met mijn WIFI valt heel wifi plat. (offline) hoe kan dat?

via de kabel doet internet het goed,

WIFI doet het ook prima op me iphone..eigenlijk doet alles het via wifi totdat mijn laptop connectie maakt met het wifi netwerk dan valt alles plat en kan ik weer resetten!!!

hoe kan dit? voorheen deed die het wel gewoon goed.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heeft je laptop een vast of dynamisch ip?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Automatische ip volgens mij als ik zo kijk naar mijn ipv4 instellingen van mijn wireless kaart.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat heb ik ook een keer gehad. Wat bij mij hielp: laptop opstarten zonder wlan (vaak uit te schakelen met een knopje). Wachten tot laptop helemaal opgestart is, dan wlan inschakelen. Succes!

Antwoorden (1)

Wat valt er precies "plat". Je netwerk of je laptop ?
Als je laptop een probleem heeft kun je dan nog wel met de iphone op het wifi netwerk ?
Krijg je een melding te zien?
Wat staat er in eventlog (ervan uitgaande dat je windows gebruikt) ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
uhm, als ik laptop wil connecten aan hetwifi valt wifi gewoon weg..plat..offline, kan niet meer ermee connecten of zie hem niet eens. ook niet via de iPhone.. alles werkt totdat me laptop ermee wil connecten. ik heb win 7 ja, waar kan ik eventlog zien?