Waarom herhalen mensen de grappige stukken altijd?

Als je naar een grappig Youtube filmpje kijkt zie je elke keer wel mensen die de grappige stukken gewoon overkopiëren en als reactie achterlaten. Omdat het heel veel voorkomt vraag ik mij af waarom mensten dat doen.

Toegevoegd na 43 seconden:
Edit: Mensen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Omdat die mensen graag een top comment/veel thumbs up willen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze typen gwn het stukje dat ze het leukst vonden. Door de thumbs up krijgen ze een soort bevestiging dat anderen dat ook grappig vinden. Een andere reden kan zijn dat ze niet weten wat in hun reactie te zetten. Of gewoon het gene wat ze onthouden hadden