Wat kan ik doen aan steeds dezelfde irritante vraag op mijn pc?

Sinds een paar maanden krijg ik op elke site die ik open de vraag: Wilt u alleen de inhoud van de webpagina weergeven die via een beveiligde verbinding is verzonden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je inderdaad gewoon alles wilt weergeven klik je op ja. Als je de vraag niet meer wilt krijgen kun je volgensmij ergens aanvinken: Deze vraag niet meer stellen, of iets wat er op lijkt...

Het beste antwoord

Als het goed is staat er bij dit bericht niet meer bekijken of krijgen
Als je dat inklikt en daarna op oke of annuleren klikt is het goed
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat staat er helaas niet bij dus wat nu?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt als je chrome gebruikt kijken bij de instellingen maar ik weet niet precies waar
Waarschijnlijk zal dit bij geavanceerde instellingen zitten ik zal vanmiddag nog even bij mijn eigen pc kijken waar dit zit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel, ik heb de geavanceerde instellingen gevonden en alles hersteld, nu is het opgelost!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door de gegeven reacties na het antwoord is mijn probleem nu eindelijk verholpen! HOERA!!!