Hoe kan je een video van een website downloaden? (Google Chrome)

Ik bedoel hiermee een filmpje van schooltv beeldbank.
http://www.schooltv.nl/beeldbank/clip/20080715_nicotine01
Ik heb Google Chrome als internet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Antwoorden (1)

Ik raad je aan het programma Hidownload platinum te downloaden. Je kunt dit programma gratis downloaden en dan voor 30 dagen gebruiken. Als he het programme hebt, heb je de optie: sniffer. Hier klik je op en hij begint gelijk te registreren welke webpagina's jij allemaal opent, als je op dat moment de webpagina van jouw filmpje opens registreert hij dat. Dan klik je op stop en stopt het programma met snifferen. Je krijgt een lijst met alle geregistreerde dingen. Dan kun je achter de URL van de webpagina komen om het filmpje te downloaden. Vervolgens vul je deze URL in op Hidownload en kun je het filmpje download. Laat het weten als je nog vragen hebt! Ik help je graag verder.

http://www.hidownload.com/hidownload-sniffer.htm