Is deze site betrouwbaar?: https://www.cash4ladies.nl/

Ik heb er al vaker van gehoord, en ik zou het graag willen.. Maar ik weet niet of het wel echt betrouwbaar is..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

het is een site, zoals er vele zijn. je kunt een paar centen verdienen met het lezen van emails ( met de nadruk op centen). dit verdienen schiet totaal niet op. Je zal een boel spam in je mailbox gaan krijgen.

bovendien hanteert de site een truc met het gratis versturen van een klein welkomstcadeau, een lippenbalsem. op die manier weten ze ook nog je adresgegevens te bemachtigen. dergelijke informatie kunnen ze weer doorverkopen aan adverteerders.

ik zou er persoonlijk niet aan beginnen, want het levert je weinig op, behalve veel reclame thuis en in je mailbox.
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Ik ben nog niet op de site geweest dus ik kan je niet vertellen of de zaken veilig zijn die erop gebeuren maar over het algemeen zou hij betrouwbaar moeten zijn.
In de URL zie je HTTPS de s staat voor secure en dat staat voor veilig en bijv. illegale sites kunnen dit niet doen, ik ben geen Internetgenie dus vraag me niet waarom ze dit niet kunnen, maar als je die s voor secure ziet staan mag je van een 100% betrouwbare site spreken. Als je bijv. online wilt kopen moet je zeker naar die S zoeken anders ga je maar beter van die site weg want 9op10 zal dat geen echte site zijn en zitten daar alleen maar mensen achter die op bankrekeningnummers en pincodes uit zijn.
ik hoop dat je er iets aan hebt.
groetjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In antwoord op je vraag is het simpel. Ja de site is betrouwbaar net als bijvoorbeeld euroclix, moneymiljonair en nog vele anderen.

Als je op deze wijze geld wilt verdienen doe je er goed aan je bij alle sites aan te melden en je dan te concentreren op de site welke met de minste inspanning het meeste genereert