op mijn andere pc avg free geupgrade naar 2012 editie; nu werkt mijn internet explorer niet meer. kan dus niet googlen; wat nu? heb windows7

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ga even via de verkenner naar Configuratiescherm\Systeem en beveiliging\Windows Firewall, daar nazien of de Windows firewall actief is, indien een andere schakel hem uit.
Dan opnieuw proberen starten met de shortcut op uw bureelblad.
Lukt dit ook niet dan via de verkenner naar C:\Program Files\Internet Explorer en daar op het embleem "iexplore.exe" klikken, normaal zou het moeten lukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk heeft de firewall Internet Explorer geblokkeerd. Je zult dan even moeten rond kijken in het programma en naar de programma machtigingen of iets dergelijks zoeken. Dan kies je Internet Explorer en dan zorg je dat hij weer alle verbindingen mag toestaan.