Hoe kan je op runescape 1-2 weken gratis member worden met deze actie?

Mijn neef is een tijdje geleden member geworden op runescape. Er stond dat hij 1 of 2 weken gratis membership kreeg, en dat je dit maar 1 keer per ip addres kon doen.
Hij zei dat toen hij inlogde (en dit was ook zo bij zijn broertje) er een filmpje kwam en hij met zijn ip addres zijn account 1 keer member kon maken.
Ik heb heel lang geleden runescape gespeeld en het lijkt me wel leuk om eens weer terug te gaan naar die goede oude tijd, maar als ik inlog, kan ik niets over deze actie zien, moet je daarvoor iets gedaan hebben of iets dergelijks? Kan ik het op mijn computer doen? Want ik kan er weinig over vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is niet leuk meer

Antwoorden (1)

Nee dit kan niet. Deze actie bestaat niet en heeft nooit bestaan. Je vriend heeft je voor de gek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan wel, het is me op 3 accounts gelukt, alleen het gewenste account niet