Is tor legaal?

Ik hoorde laatst dat tor door verkeerde mensen werd gebruikt nou is mijn vraag of het legaal is om te gebruiken

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1K

Het beste antwoord

Tor zelf is inderdaad niet illegaal hoor, het ligt meer aan het feit dat je daarna doet, zoals de dingen die o.a in het nieuws langs zijn gekomen; denk hier bij aan kinderporno en het verspreiden van illegale software.

Wanneer jij gewoon verstandig ermee omgaat en geen kwaadaardige aandoeningen wil verrichten is er niets aan de hand.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Tor is zelf niet illegaal. Inderdaad wordt het wel vaak gebruikt voor dingen die wél illegaal zijn. Mensen die illegale dingen doen, willen immers graag anoniem blijven. Dat betekent nog niet dat het illegaal is om gebruik te maken van het netwerk.