kan je met je blackberry thuis internetten (wifi) zonder een blox? dus gratis internetten op wifi thuis?

En hoe moet je dat instellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Ja, een WiFi verbinding staat altijd los van een telefoonverbinding (internet bij een abonnement, gaat altijd via de telefoonlijn). Dit is even kort maar krachtig!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja dat kan wanneer je een draadloze verbinding kan maken tussen je blackberry en je router. wanneer jouw router beveiligd is moet je je inlogcode van je router instellen op je blackberry. Wanneer je het ip adres in de adresbalk van je computer in voer kom je in je router terecht daar heb je een keuze menu waar ook wachtwoorden /inlogcodes staan aangegeven. dus wanneer je 1 van die codes invoert in je mobiel krijg je verbinding met je router en kan je gratis internetten.