Kan je een video op youtube ook instellen dat je hem op een bepaalde tijd niet kan bekijken?

Bijvoorbeeld een video bevat inhoud dat 12 jaar en ouder is. Dat je hem op een bepaalde tijd kan instellen. Bijvoorbeeld vanaf 21:00 kan bekijken.

Ik had op www.uitzendinggemist.nl hetzelfde namelijk een voorbeeldje:

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1261170

Video is na 22:00 bijvoorbeeld beschikbaar...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Heel simpel. Nee, dat kan je zelf niet instellen. Youtube kan wel zelf zijn eigen beperking neerzetten. Dit is alleen vanaf 18 jaar dan.

Toegevoegd na 7 minuten:
Dit zou trouwens ook niet mogelijk zijn omdat Youtube internationaal is en op ieder tijdzonde wordt bekeken.