Hoe neem je een afspeellijst op youtube over?

Soms vind ik gave afspeellijsten op youtube die ik graag ook op mijn eigen profiel wil zetten.
Kan dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Rechtsklik op de link naar de afspeellijst en kopieer hem.
Vervolgens kan je hem overal naartoe plakken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap nog niet helemaal hoe ik hem dan aan mijn eigen afspeellijsten toe kan voegen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stel, je hebt gezocht op de term Ueto.
Je krijgt dan deze pagina:
http://www.youtube.com/results?search_query=ueto Rechtsklik op de titel van de afspeellijst. Zie plaatje. In dit geval: 'Ueto Aya'.
Ik heb een Engelse browser, dus bij mij staat er deze optie: 'Copy link address'. Als je nu bijv. Word start en op plakken (of ctrl+v) klikt, zie je het webadres die verwijst naar de betreffende afspeelljist. Die kan je niet alleen in Word zetten, maar op al je profielen op al je websites (tenzij het natuurlijk niet toegestaan is een webadres in je profiel te zetten).
Hoe je dit in het betreffende profiel moet zetten: dit is per website anders. Meestal staat er iets zoals 'profiel aanpassen' of 'instellingen aanpassen'. Dus zonder dat je zegt om welk profiel het gaat (welke website), komen we niet veel verder :).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om mijn youtube profiel.
Ik heb daar een paar zelfsamengestelde afspeellijsten staan, maar ik wil ook graag de afspeellijsten van andere erbij.