ik kan sinds kort niet meer op minecraft.net!?! meer info hier onder

thuis kan het op elke andere pc wel en ik kan het op me eigen pc ook wel maar dan via een proxy server maar dan kan ik niks downloaden. ik heb windos 7
hopelijk kan iemand me hier mee helpen want ik snap er niks van.
grt arien
ps: screentje van het probleem hier:http://img442.imageshack.us/img442/9610/raark.png

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kan je het niet proberen met een andere internetbrowser zoals firefox?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kan ik wel proberen maar dan blijf die het zeggen (alleen dan met andere woorden die hetzelfde neer komen :s dus help niet nee :(..)

Het beste antwoord

Kijk even of niemand toevallig de site heeft geblokkeerd op je computer, dit kun je doen door naar de onderstaande locatie te gaan op je computer:
C:\Windows\System32\drivers\etc
Open het bestand: "hosts" met notepad of een andere tekst verwerker.
Als je dit bijvoorbeeld ziet: 127.0.0.1 www.minecraft.net
dan is hij geblokkeerd op je computer, hoe haal je dit eraf?
heel simpel, voer kladblok uit als administrator dan haal je de link weg (inclusief 127.0.0.1) en even opslaan.

Toegevoegd na 1 minuut:
De reden dat dit kan is dat een virus jouw toegang wilt blokkeren omdat iemand misschien jouw account zou hebben kunnen gestolen hebben.