Ik wil een email account aanmaken, weet iemand hoe dit moet?

Ik weet wel hoe dit normaal gesproken moet, maar ik wil graag een specialere mailnaam. ik het met mijn gewone naam paul, dus ik wil graag p@ul.nl of .com weet iemand hoe dit moet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Ritsuka
11 jaar geleden
Hoe bedoel je precies? Dat je bijvoorbeeld paul@pauljansen.com hebt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee, dat je email adres p@ul.com is ;)
Ritsuka
11 jaar geleden
Ok, gv mobiele site doet raar, er valt tekst weg..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in dat geval nog een keer: mijn email wil ik p@ul.com maken, weet je hoe dat werkt?
Ritsuka
11 jaar geleden
ik heb even via de pc geantwoord, de mobiele site laat emailadressen weg, vaag
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Idd er valt tekst weg op mobiel :s

Antwoorden (2)

Andere namen dan de door de provider afgegeven url namen zijn niet mogelijk of je moet een eigen site maken met die naam dus een domein naam komen.
11 jaar geleden
Om dit mailadres te krijgen, moet je zorgen dat je het domein ul.com of ul.nl in je bezit krijgt.

Als het .nl domein vrij is, kun je deze via een site als www.mijndomein.nl in je bezit krijgen voor iets van 10 euro per jaar.

Bij dit domein krijg je ook je eigen email @ul.com
Je kunt dan zelf kiezen wat er voor het @ komt te staan.
Ritsuka
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn Domein is een goede en goedkope provider om dit snel en gemakkelijk te regelen. Helaas is ul.com al geregistreerd, inclusief alle andere mogelijkheden zoals ul.nl ul.net ul.nu etc. Als je naar www.mijndomein.nl gaat kan je gewoon wat combinaties proberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Spygon is nog wel te registreren overigens.
Ritsuka
11 jaar geleden
Helaas voor de vraagsteller dus, iemand had dit idee al
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dan doe ik mijn achternaam erbij, en ik ga kijken of dit ook met co.cc werkt, want die is gratis als ik het goed heb
capthavoc
11 jaar geleden
Kun je niet aul.com of nl registeren ?
ik weet overigens niet of je maar eenletterige email adressen mag maken ?
maar dan zou je p@aul.com of nl kunnen doen ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
aul.com /nl etc. is ook al bezet. Je kunt dit opzoeken op o.a. mijndomein. Ik zou je toch adviseren om een betaalde registratie te nemen Paul. Een e-mail pakket kost je 19 euro per jaar.