Waarom willen sommige sites niet laden op mijn computer?

Bij sommige site blijft Internet maar laden en laden. Is er een manier om dit op te lossen.

Ik wil eigenlijk wel gewoon internet explorer blijven gebruiken, dus ik hoop dat ik het op een andere manier kan oplossen dan een andere browser te gaan gebruiken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik zou wel een andere browser installeren, maar puur om te testen of het aan jouw Internet Explorer ligt.

Een reden dat pagina's er soms lang over kunnen duren om te laden is als je bijv. een proxy server hebt ingesteld.
Wat heb je aangevinkt/ingevuld staan onder internet opties -> verbindingen -> LAN instellingen?

Heb je behalve bij het browsen ook op andere momenten dat je het idee hebt dat je computer er even moeite mee heeft?