Bestaat er een emailadres van Google waar je elke vraag mag stellen?

(Of je een (goed) antwoord krijgt is natuurlijk een tweede.)

Op de site van Google zelf kan ik helemaal geen emailadressen vinden.

Indien je zo'n adres weet: schrijf hem dan niet netjes op.
Stel je weet een emailadres vraaghiermaar@google.nl of vraaghiermaar@google.com (die bestaan niet, hoor :). Hier kunnen ze geen kwaad). Schrijf hem dan a.u.b. als volgt op: vraaghiermaarverwijderatgooglenl

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ikzouzeggengoogleheteensmisschienkrijgje meerinformatienl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is onzin om een algemeen mailadres te gaan coderen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
info@google. nl ? Zo ongeveer ELK domein heeft een info@-adres.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik blijf me maar afvragen WELKE vraag je dan zou willen stellen die je hier of elders niet kwijt kunt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind dit maar een rare vraag
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Pelle:
Het heeft niet zoveel zin hier vragen te stellen die alleen Google-medewerkers kunnen beantwoorden.
@Poisonivy75:
Dat vind ik maar een rare gedachte.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jij denkt een vraag te kunnen stellen die alleen googlemensen weten en die jou daarop het antwoord WILLEN geven. Zoiets kan ik niet bedenken....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Slepz: als je daar een vraag stelt, is het maar de vraag of je binnen 2 jaar antwoord krijgt.

Antwoorden (2)

Een direct email adres bestaat er niet, dat wordt te onoverzichtelijk met al die honderden vragen die ze op een dag gesteld kunnen krijgen.

Je kan je vraag eventueel wel stellen op het Google Forum, genoeg leden met heel veel ervaring van allerlei dingen;

http://groups.google.com/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Google accepteert mails over bepaalde foutmeldingen (via hun site), de contactgegevens van het kantoor in Amsterdam staan gewoon online, dus vragen OVER Google zou je via die manier kunnen stellen.
Heb je een algemene zoekvraag, dan kun je daar de zoekmachine voor gebruiken, of andere zoekmachines (denk ook aan specialistische zoekmachines als het om een zeer gespecialiseerd onderwerp gaat, of benader bijvoorbeeld een vakbibliotheek met toegang tot vakliteratuur).
Als jij ondanks zoeken geen antwoord op je vraag kunt vinden, houdt het op. Je kunt niet als privépersoon je privévragen naar Googlemedewerkers sturen om die te laten uitzoeken.
Op internet zijn wel mensen te vinden die zulke services verlenen, maar daar betaal je flink voor.

Kortom: er is géén mailadres waar je zoekvragen kunt stellen, en dat is logisch.