Met welke site kon je vroeger altijd je eigen 'website' maken?

Ik had ongeveer 5 jaar geleden een eigen website gemaakt via een 'hosting site' (zo'n een waarvan de naam van de site achter jouw sitenaam komt , zoals tumblr) Het was een site waarin je tekst, foto's, stemmentellers en links in Kolommen kon maken. Als ik me niet vergis was het ook een nederlandse hosting site. Het was in ieder geval niets bijzonders hoor, geen uitgebreid aanbod ofzo. Het waren dus kolommetjes, die door heel veel mensen die daar lid van waren gebruikt werden om links naar andere (volgens hen leuke sites) te brengen met elke kolom een ander onderwerp. Beter kan ik het eerlijk gezegd niet uitleggen, Ik zou het heel erg waarderen als iemand een idee heeft! Ik weet btw niet eens zeker of die hosting site nog steeds actief is of niet. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
5.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Was dat niet via lycos?

Antwoorden (12)

op www.everyoneweb.com kan je ook veel. en op 123website.nl kan je een maand gratis een site hebben. dan is ie na die maand wel weer weg.. groeten, anne
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mevrouw is op zoek naar één specifieke site die ze kent van enkele jaren geleden. De vraag is niet of iemand een willekeurige site kan aanbevelen. Dit is dus geen antwoord op de vraag.
freewebs.com
webs.com
en
moonfruit.com
weet ik zo te noemen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Www.imonline.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Www.cu2.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat dat nog steeds bestaat!
Webklik.nl is het makkelijkst.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Websitemaker.nl ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bestaat al ong. een jaar niet meer.
Bedoel je zikle.nl?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het klinkt een beetje als een startpagina, maar welke het is kan ik niet zeggen er zijn er honderden waar je er een kan maken.

startpagina.nl
linksstart.nl
startplezier.nl
startmee.nl
onzestart.nl
startsuper.nl
jouwpagina.nl

Enzovoort
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoel je misschien www.jouwweb.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
intropagina.nl misschien. Werkt heel fijn vind ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Poeh, wel lastig op Nederlandstalig gebied... was het misschien iets van 'jemoerstaal.nl'?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan ook blogger.com gebruiken