Wat betekend Sinds en Voor bij Gmail Backup?

Voor is de datum van de mails voor een bepaalde datum. Bv voor de datum van morgen

Maar wat bekent sinds? Als je dezelfde datum zet bij Sinds en Voor van welke periode wordt dan een backup gemaakt?

Toegevoegd na 54 seconden:
Als ik bij Sinds 9/05/2012 plaats ben bij Voor ook 9/05/2012, wordt er dan een volledige backup van alle mails gemaakt sinds ik Gmail heb, of over een veel kortere periode?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Sinds betekend vanaf.

Je maakt dus een backup van alles wat tussen de twee datums ligt.