Hoeveel pornosites worden er per dag ongeveer bezocht?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
2.5K
bamibal
11 jaar geleden
Door mij?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@bamibal+
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
te veel dan goed is

Antwoorden (1)

Volgens http://squidguard.shalla.de/cgi-bin/stat.cgi zijn er 657.396 websites geblokkeerd door die beheerder van een blacklist voor allerhande websites.
Dat zal niet het totale aantal pornosites zijn, maar het zal aardig in de buurt komen, denk ik.
Mijn schatting is dan ook dat er zo'n 700.000 a 1.000.000 pornosites per dag bezocht worden. Uiteraard ervan uitgaande dat elk van die sites minimaal 1 maal per dag bezocht wordt.
Als je trouwens bedoeld hoeveel mensen per dag een pornosites bezoeken, dan heb je het over hele andere aantallen, maar je vroeg naar het aantal pornosites dat bezocht wordt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet je toevallig ook de aantallen als het om mensen draait? :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wilde gok: 1 op de 20 mensen bezoekt dagelijks een pornosite. Dus dan kom je op zo'n 350 miljoen mensen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moet je je wel bedenken dat er veel mensen zijn die niet over een computer beschikken.