Een foto van mij staat op Google afbeeldingen als ik mijn naam opzoek, hoe haal ik hem weg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Het beste antwoord

De afbeelding die google laat zien is afkomstig van een website waar jouw foto op staat. Als je op de foto klikt ga je ook naar deze website.
Als je de foto weg wilt hebben moet de foto dus van de website af. Als de foto bijvoorbeeld op een oud hyves of facebook account staat, kun je hem zelf verwijderen. Kun je het niet zelf verwijderen dan moet je contact opnemen met degene die wel bevoegd is foto's te verwijderen van de website.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De foto kan inderdaad nog een tijdje op Google blijven staan. Naar een tijdje zou de foto weg moeten zijn, je kunt het proces ook versnellen, lees daar meer over op:
http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663694&topic=1724262&ctx=topic