Waarom aanvaard youtube mijn wachtwoord niet meer?

Ik heb hier al superveel problemen mee gehad en ik heb besloten dit op goeievraag te zetten
het verhaal zo nauwkeurig mogelijk verteld:
Ik wou eerst inloggen op mijn youtube account met internet explorer (ik gebruik normaalgezien altijd google chrome)en ik typ in het vakje gebruikersnam 'blauweke' in (want dat is hoe ik op youtube noem)
en dan mijn wachtwoord (wat ik jullie niet ga vertellen)
en hij accepteerde het niet ik klik op de 'wachtwoord vergeten' knop en dan vul ik alles in en dan kreeg ik ene mail met ene link in waar ik mijn wachtwoord kon opnieuw instellen ik kies een ander wachtwoord en ik probeer in te loggen en het werkt nog steeds niet!
Ik dacht achja,zorgen voor later dus ik ga naar youtube met google chrome waar ik automatisch ingelogd ben en het blijkt dat ik daar ook ingelogd ben!!!
Ik onderneme dezelfde stappen in google chrome maar opnieuw hetzelfde gebeurt!!!

Dit account is heel belangrijk voor mij en, ik upload er dagelijks video's op dus AUB geef mij zo snel mogelijk een oplossing.

Toegevoegd na 20 minuten:
verbetering:
Ik dacht achja,zorgen voor later dus ik ga naar youtube met google chrome waar ik automatisch ingelogd ben en het blijkt dat ik daar ook ingelogd ben!!!

Toegevoegd na 21 minuten:
Ik dacht achja,zorgen voor later dus ik ga naar youtube
met google chrome waar ik automatisch ingelogd ben en het blijkt dat ik daar ook uitgelogd ben!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Zoals je waarschijnlijk weet is YouTube overgenomen door Google. Ook Picasaweb en GMail zijn onderdeel van Google.

Google probeert al die accounts zoveel mogelijk te koppelen. Wie nu een nieuw YouTube-account aanmaakt, krijgt er zelfs een GMail-adres bij cadeau. Niet best voor je privacy, maar het is niet anders.

Wat je zou kunnen doen is proberen om zelf de verschillende accounts te koppelen. Daarvoor ga je naar https://accounts.google.com/Login en log je in met één van je Google-(YouTube-/Picasa-)accounts. Daarna klik je op het pijltje rechtsboven, naast je inlognaam, en kiest voor Accountinstellingen. Via de optie 'Verbonden accounts' kun je jouw accounts en andere services (zoals YouTube) met elkaar koppelen. Geen idee of dat het probleem oplost, maar het lijkt me het proberen waard.
Pieter2011
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan weer op mijn account!!
ik wist wel dat er ene samenwerking bestond tussen google en youtube maar ik had nooit gedacht dat youtube 100% van google was dus ik dacht hé ik heb al een gmail account misschien kan ik vandaar naar mijn youtube account geraken toen ik dara ingelogd was zag ik dat ik lang niet had gekeken naar hoeveel tabbladen er open stonden en toen zag ik dat er een youtube pagina tussen stond van ene filmpje dat ik was aan het kijken en ik dacht 'ik kijk het wel even af' maar ik kon het niet weertsana om nog eens proberen in te loggen via youtube dus ik drukte op aanmelden en zonder iets te moeten invullen was ik aangemeld! ik vermoed dat dit was omdat ik in en ander tabblad aangemeld was in gmail met het account waarmee mijn youtube account gekoppeld was Iedereen die mij heeft geholpen super veel bedankt!!!!
Pieter2011
12 jaar geleden
Fijn dat het gelukt is! Die koppeling van gegevens gaat ten koste van je privacy, maar heeft soms ook z'n voordelen...