In je adresbalk van je browser kun je de URL van het filmpje ook zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thnx :)

Andere antwoorden (2)

Bovenin, in de internetadresbalk: www.youtube.com/watch?v= en dan het nummer
Amadea
12 jaar geleden
Op drie plaatsen kun je de url vinden:
- Bovenin de adresbalk (A)
- Onder "Delen", wanneer je "Lange link" aanvinkt (B). Zoals je op de afbeelding ziet, hebben beide dezelfde tekst.
- Je kunt ook een verkorte url gebruiken. Daarvoor hoef je alleen maar op "Delen" te klikken, en de tekst in het venster te kopiëren (C). Met zo'n verkorte url kom je op precies dezelfde pagina uit. Je kunt die dus ook als link opnemen in b.v. een e-mailbericht.
Plaatje bij antwoord
Pieter2011