Blijven twitter berichten bewaard?

Blijven al je twitter "tweets" bewaard of verdwijnen oude berichten vanzelf?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.9K

Het beste antwoord

als je ze niet wist wel, en ik denk dat ze voor altijd en altijd tot het einde van de wereld worden bewaard, en dan is alles en iedereen weg, incl. je twitter pagina...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee, ik vrees, dat ze op de servers van de providers minsten een jaar na zelf wissen bewaard blijven.
Onze grote vriend van Justitie, wiens naam niet mag worden genoemd, kijkt gespannen toe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iets wat je op het internet plaatst blijft bewaard.
Neem bijvoorbeeld deze vragen en antwoorden op GV. Ze worden gevonden door bv Google en staan daarmee in hun systeem.
Ik kom nog webpagina's van mijn eerste website tegen op Google die ik 4 jaar geleden heb gemaakt en die reeds weer 3 jaar van het internet af is.

Ook de database van twitter blijft zo bewaard. Ook al wis je je info; het staat altijd op een back-up.
En zo kun je nog even doorgaan; e-mail blijft minimaal een halfjaar bewaard. Je haalt ze wel binnen maar er blijft bij je provider altijd een "kopie" achter.

Ach....waar maak je je eigenlijk druk om...je moest eens weten wat er allemaal gebeurd en bewaard blijft
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk het wel. Ze hoeven misschien niet allemaal eeuwig bewaard te blijven, maar de berichten van ministers, gedeputeerden, raadsleden, Tweede Kamerleden en ambtenaren geven een beeld van de manier waarop de overheid rond deze tijd communiceerde. En, de verzenders kunnen aangesproken worden op uitlatingen die zij via Twitter gedaan hebben...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat blijft bewaard tot je het verwijderd.