Wat is een goeie site om gratis een blog te maken?

Ik wil al een tijdje een weblog maken. Maar voor veel site's moet ik betalen. Dus mijn vraag is: 'Wie weet er een goeie blog-maker-site die niks kost maar toch goed is' Misschien stel ik wel hoge eisen, maar ik geloof wel dat er zulke site's zijn. Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
3.8K

Antwoorden (3)

blogspot is gratis en het bevalt mij goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal gratis en is het populairste platform ter wereld:
https://en.wordpress.com/signup/

Toegevoegd na 48 seconden:
Ook in het Nederlands:

https://nl.wordpress.com/signup/

Toegevoegd na 2 minuten:
Wordpress wordt onder andere gebruikt door www.iphoneclub.nl en www.wphome.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sterredag
12 jaar geleden
mijn antwoord dus +
www.punt.nl is reclame-loos, en heel simpel in gebruik. Ik gebruik deze al jaren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kan er behoorlijk wat aanpassen en veranderen naar je eigen smaak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga morgen even kijken, zit nu op mijn tablet. Dankje!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jawel, mensen zetten er zélf reclame op.
sterredag
12 jaar geleden
Het is tijdelijk niet mogelijk om nieuwe punt logs aan te maken.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
www.punt.nl doet het niet meer