Hoe verander je Javascript op een site?

Een vriend van mij ging inloggen op de ea site op call of duty. Toen veranderde hij daar dingen door codes te veranderen. Die dingen werden ook opgeslagen. Omdat toen hij inlogt op zijn ps3 zag je die wijzigingen. Bijvoorbeeld een andere kleur wapen enz. Het was iets met encryptie ofz. Ik denk dat dit Javascript was. Maar hoe werkt dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
aks your friend bro..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk met injectie i.p.v. encryptie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen dan komt het: Javascript is client-side Oftewel, het kan alleen aantoonbaar iets veranderen, maar dan is het niet werkelijk in de database veranderd. Javascript werkt op de computer van de gebruiker, niet op de server. Dus werkelijk je account verbeteren met Javascript is niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee het heeft helemaal nix te maken met een software ofz. Hij doet het gewoon uit zijn browser. Als je bijvoorbeeld rechter muisknop op iets in het browser klikt en dan bron weergeven klikt zieje ook allemaal codes en hij veranderde dat. Maar hij kwam op een andere manier in dat scherm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan wellicht veranderd worden, maar slechts tijdelijk. Het kan niet blijvend zijn, omdat javascript client-side is en niet server-side
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En die "codes" die je ziet, is HTML, oftewel, Hyper Text Markup Language. Dit is een taal waaruit de basis van een website wordt gemaakt. Dan heb je nog Javascript (client-side, staat dus in de bron), PHP (server-side, en kan je daarom niet terugvinden in de bron, maar het is er wel), etc..

Het beste antwoord

Met greasemonkey kun je javainjecties doen