Kan je youtube-partner worden wanneer je cracked programma's gebruikt zoals photoshop,....?

Toegevoegd na 1 minuut:
Kan je partnership krijgen wanneer je in je video's programma's met een crack gebruikt?

Toegevoegd na 1 minuut:
Kan je partnership krijgen wanneer je in je video's programma's met een crack gebruikt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Euhm.. bedoel je dat je videoframes (zoals titelschermen) maakt in Photoshop? Zo ja: niemand op deze planeet kan aantonen in welke tool jij iets maakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan op vrijwel elke manier meedoen aan het partner programma van youtube, als je maar origineel bent en op regelmatige basis filmpjes upload.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja het is wel mogelijk, maar of het verstandig is?

Youtube heeft natuurlijk de vertrouwen in jouw dat je aan bepaalde dingen voldoet en dus o.a geen illegale software gebruikt wat sowieso verboden is.

Dus ja eigen keuze, maar het is niet eerlijk.