Hoe kan ik een geinstalleerde toepassing weer deinstalleren?

Als je bovenin je internet explorer een balkje ziet 'installeer deze toepassing als je het vertrouwt', hoe kan je hem dan weer deinstalleren?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Tools => Internet options => ga naar tabblad "programs" => Manage add-ons
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Anders heb je hier een programma dat je daarbij helpt
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sommige van deze toepassingen kunnen lastig te verwijderen zijn, ik gebruik het hiervoor geschreven (gratis) programma HijackThis.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De betreffende (invoeg)toepassingen kunnen als volgt worden verwijderd, als ik me niet vergis:
Tools/Extra / Internet Options / Delete files: delete EVERYTHING. Ik weet niet exaxt hoe je de opties moet doorlopen bij IE7, want ik zit momenteel achter een IE6 PC. Maar 't zal iets dergelijks zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Oh ja, en natuurlijk moet je sommige software verwijderen via Configuratiescherm / Software. Daar kan je aanklikken welke softwarepakketten je wilt verwijderen (niet invoegtoepassingen. Die zul je daar niet tegen komen).