hoe kan ik weten wie heeft een email naar mij verstuurd? of van welke ip adres? help mijn huwelijk is in gevaar

ik krijg steeds anoniem emails van iemand die zegt dat sexuele contact met mij heeft gehad, en hij heeft fotos van mijn hyves gestolen en verstuurd naar bekende van mij, en zegt dat ik vreemd ga hij breng mijn huweljk in gevaar want mijn man krijgt ook die emails

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
2.1K

Antwoorden (8)

Ga eens op het bericht staan en dan rechtermuisklik / eigenschappen / Details / Bron van het bericht.

Hier zou enige informatie kunnen staan over het ip adres van het verzonden bericht.

Daarna zou je het ip adres hier in kunnen tikken.
http://www.who.is

Succes

Toegevoegd na 4 minuten:
Of ip adres via deze link achterhalen
http://www.ip-adress.com/ipaddresstolocation/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze noteer ik ,je weet maar nooit +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt, hier heb ik ook al eens iemand mee teruggepakt, die had met hotmail andere adressen aangemaakt, maar verstuurde alle emails vanaf 1 adres. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens die tracker woon ik in Helmond..... !! ECH NIE DUS ! Succes ermee...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Trackers lijden terug op verdeelstations, dit hoeft dus niet je eigen woonplaats te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hierdoor kun je wel ongeveer bepalen waar die persoon in de buurt zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is ook afhankelijk van de verzender.
Als diegene tor of een paar bounced links heeft gebruikt en vervolgens op een webmail heeft ingelogd wordt het al een stuk lastiger om te backtracen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt Spwan maar de meeste zijn niet zo slim om dat te doen en denken dat het niet zichtbaar is (hun ip in de mail). Als je pertinent niet gevonden wil worden is alles mogelijk.
Kun je er niet via je provider achterkomen? Of schakel anders de politie in, je wordt op een of andere manier toch bedreigd... Heel veel sterkte!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is nu net de reden dat je je hyvespagina af moet schermen voor vreemden.Heb je dat wel,dan moet het iemand zijn uit je "vriendengroep"en dat lijkt me dan niet zo moeilijk te achterhalen.Als het goed zit tussen jou en je man zal hij je vertrouwen en helpen uit te zoeken wie de "stalker" is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat was nou ook mijn gedachten +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo is dat! +
Blokkeer in iedergeval je hyves, zou iedereen moeten doen, dan kunnen alleen je 'vrienden' je account zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yeah, lang leve hyves :roll:

Ik denk dat je het beste zo vroeg mogelijk, dus zeker in dit stadium en niet langer wachten, je man op de hoogte stelt van de belachelijke (bedreigende !!) mails die je krijgt. Dan kun je het samen uitzoeken, en weet hij dat je niet angstvallig dingen voor hem verborgen zit te houden (want DAN ben je het bokkie).

Oh, je man weet het al. Ja, dan hoop ik dat jullie samen de lolbroek achterhalen die dit op zijn geweten heeft. En subiet je hyves afsluiten voor niet-vrienden als je daar persoonlijke dingen en foto's op zet.

Toegevoegd na 40 seconden:
Oh, het IP-adres-verhaaltje was al gemeld, dus dat heb ik gemakshalve even overgeslagen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom 'n min?
van mij +1!
Aan de hand van het email adres kun je al veel achterhalen
of als het telkens een ander is dan wordt het moeilijker Aangezien hij helemaal niet van huis uit hoeft te werken
maar blijkbaar heeft iemand iets tegen je
zoek het toch in de nabije "kennissen"
als het echt op jouw gericht is kan me niet voorstellen dat een totaal onbekende dit doet
capthavoc
14 jaar geleden
In je email account aangeven dat je geen emails meer ontvangt van degene. zodat de emails die je krijgt worden blokkeerd... (tegengehouden)
Gewoon bij de optie's.
succes.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Dit melden bij je provider. En zou toch de politie eens gaan bellen wat ze hier verder mee kunnen doen.

Je moet alle emails bewaren en dus niet verwijderen. Direct je hyves blokkeren voor vreemden.

En je partner inlichten zodat ze deze er niet bij toeval achterkomt want dan heb je nog meer problemen.