Wat zijn de grootste jongeren fora van Nederland en wat maakt ze succesvol?

fora op internet

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Het beste antwoord

zonder twijfel Fok en waarom weet ik dan weer niet, waarschijnlijk omdat hij zo groot is...kudde effect
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Idd Fok, deze is erg breed qua onderwerpen en je mag en kan er eigenlijk alles zeggen.

Nog een paar leuke fora voor jongeren:
www.jongeren-forum.nl
www.jongerenpraat.com
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk ook FoK!. Omdat daar veel getoleerd wordt en veel vrijheid is.
Hoewel www.jongerenplace.nl ook een leuk discussieforum kent.