Hoe kan ik zoeken naar een groep op Facebook?

Ik heb van alles geprobeerd, maar het lukt me niet om de groep te vinden die ik gisteren zag en waarvoor ik me vandaag wil aanmelden!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
8.9K

Het beste antwoord

Als je de groep niet op naam kunt vinden, wordt het moeilijk. Je kunt (als je bewaart) nog kijken in de geschiedenis van je browser. Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je tikt in de zoekbalk de naam van de groep in en drukt op enter. dan verschijnt er links een lijst en daarin staat: groepen. klik daarop en er verschijnen groepen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op je tijdlijn staat bovenaan 'logboek' klik daarop en kijk wat je gisteren gedaan hebt