Hoe importeer je in één keer een hele groep e-mail adressen van Hotmail naar GMail?

Ik heb een nieuw e-mail account bij GMail, eerst had ik Hotmail.

Nu wil ik nieuwe contactpersonen toevoegen, dat kan ik niet vinden, het zou ook handig zijn als ik alles in één keer kan toevoegen.

Weet iemand hier meer van?

Groetjes!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
5K

Het beste antwoord

"Je kunt adresboeken uit Outlook, Hotmail, Yahoo!, Orkut en andere services importeren in Gmail Het importeren van contactpersonen is niet moeilijk, maar het vereist wel een paar handelingen.

Je moet eerst de lijst van contactpersonen opslaan als een CSV-bestand. Adresboeken die je exporteert vanuit andere webmailaanbieders, zijn vaak al ingedeeld als CSV-bestanden. Je kunt ook je eigen csv-bestand maken.

Als je een csv-bestand met alle gegevens van je contactpersonen hebt, kun je het bestand importeren en je contactpersonen naar Gmail versturen."

http://support.google.com/mail/bin/answer.py?hl=nl&answer=8301&topic=1669027&ctx=topic

"Hotmail: hieronder zie je hoe je je contactpersonen van Hotmail kunt exporteren naar Gmail.

Internet Explorer:
- Meld je aan bij je Hotmail-account.
- Klik op de tab 'Contactpersonen'.
- Klik op 'Afdrukweergave'.
- Plaats de cursor bij de eerste letter van de kolom Naam.
- Markeer de contactpersonen door de cursor naar beneden te slepen terwijl je de linkermuisknop ingedrukt houdt.
- Druk op Ctrl-C om de lijst te kopiëren.
- Open Microsoft Excel (of een soortgelijk spreadsheetprogramma dat CSV-bestanden ondersteunt).
- Selecteer cel A1 in Excel (het bovenste vierkantje aan de linkerkant).
- Druk op de toetsen Ctrl-V om te plakken (gebruik niet Plakken speciaal).
- Kies 'Opslaan als' in het menu 'Bestand' en selecteer 'CSV (gescheiden door lijstscheidingsteken)'. Noteer waar je het bestand opslaat.

https://mail.google.com/mail/?shva=1#contacts
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je was me voor :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!!! Jij weet echt hoe je mensen moet helpen :)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Hoe kom ik aan afdrukweergave?
Rechtermuisknop kom ik op afdrukken, maar hoe kom ik op weergave??