Ook in je dashbord kun je de statistieken vsn je site zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit kan door een zogenaamde "counter" te plaatsen. Er zijn vele gratis counters te vinden op het internet. In de bron staat een voorbeeldsite.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn 2 gemakkelijke mogelijkheden voor statistieken
Blogger heeft een "gadget" dat je aan je site kunt toevoegen.
Ik zie alleen even niet hoe ik dat gedaan heb op mijn blogger blog.

De tweede mogelijkheid is een gratis account bij google analytics.
Daar vraag je een code aan voor een teller, die je invult in je blog onder "instellingen / overig"

De eerste mogelijkheid, het gadget, zie je op mijn blog

Toegevoegd na 32 minuten:
bij google analytics zie je op je blog zelf niets, je moet inloggen bij google om je teller te zien, en de andere statistieken