werken sites zoals http://www.smsbreaker.com/ echt?

heb wel eens vaker dit soort sites langs zien komen en heb er zowel positieve als negatieve verhalen over gehoord.
Ben wel benieuwd hoe het allemaal in elkaar steekt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ja dat soort sites werken prima, vooral om er zelf beter van te worden. Wat ze in feite doen is door het SMS-bieden mensen collectief oplichten, want maar 1 persoon krijgt het product waar er misschien wel 500 aan mee betaald hebben d.m.v. SMS. 500x2x€1,50; Ik heb de voorwaarden eens doorgelezen, maar het zit ook echt helemaal dichtgetimmerd voor de eigenaar/bedrijf. Ze kunnen onmogelijk verlies draaien op producten.
Terwijl ze zich op de frontpage profileren als een soort van filantropische instelling, is het tegenovergestelde waar natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ik zou me er niet aan wagen.
lijkt op geldklopperij
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat soort sites geloof ik niet in.
Vaak meer problemen om er weer vanaf te komen dan er aan te komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, het zal wel werken net als: http://www.bidrivals.com/nl/

Het nadeel is dat je zo'n kleine kans hebt om het product te "winnen" dat je vaak of heel veel betaald door het vele bieden of gewoon met lege handen je bod ziet verdwijnen door een hoger bod.

Het is een beetje als de lotto, ja je kan winnen maar de kans is erg klein en op het lange termijn zul je (vrijwel) altijd meer verliezen dan je wint
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De kans dat er morgen briefjes van 50 uit je poepert groeien is groter dan dat je daar iets gaat winnen!