Ik heb net een account geopend op Facebook, maar als ik mijn naam intoets bij google kom ik niet tevoorschijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat heb ik met hyves.. Ik ben er wel blij van eigenlijk.

Antwoorden (7)

Google heeft tijd nodig om nieuwe pagina's op het internet te indexeren. Hoe vaker een website in het algemeen bezocht wordt, hoe vaker Google langs komt. Je kunt er dus vanuit gaan dat Google binnenkort langskomt en je naam dan te vinden is. Wat ook helpt is vrienden aanmaken op Facebook. Hoe meer vrienden, hoe meer links naar jouw pagina, en dat scoort weer beter in Google.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij moet google eerst een update uitvoeren voordat je profiel zichtbaar is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ten eerste vermoed ik dat het wel even zal duren voordat een account wordt opgenomen in Google, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Verder zul je bij je instellingen in Facebook moeten aangeven of je account extern opvraagbaar mag zijn en aangemeld mag worden bij zoekmachines.

Dit kan via:

Instellingen -> Privacy-instellingen -> Zoeken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het duurt altijd een tijdje voordat je zichtbaar bent in zoekmachines. Het kan ook zijn dat je bv wel in google zichtbaar bent maar niet op Yahoo bv.
Bij mij duurde het 2 maanden voordat ik mezelf terugvond op een zoekmachine. Naar mate mijn site vaker werd bezocht kwam ik meer bovenaan. Er bestaan namelijk meer mensen met mijn naam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het moet nog verwerkt worden rustig aan..
Geduld.
Kijk morgen is nog even na...
succes..!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat komt omdat Google Facebook niet mag 'indexeren'. Microsoft heeft Facebook 'omgekocht' zodat de inhoud wel op Bing te zien is. Bing is een zoekmachine van Microsoft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
^Google kan wel degelijk Facebook pagina's tonen als resultaat. Alleen vergt dit wat meer tijd.

Het kan ook zijn dat Facebook het zo heeft ingesteld dat nieuwe gebruikers niet zichtbaar zijn voor Google totdat de gebruiker het zó instelt.