Ik heb nu alles in 1 van KPN. Heb ook draadloos-internet (in huis) Maar hoe kan ik buitenshuis internetten op mn laptop?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Hetzelfde als binnenshuis, gewoon netwerk zoeken met de laptop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een Internet abonnement van KPN heb je naast internet voor thuis twee manieren om mobiel te internetten op je laptop.

Je kunt gratis gebruik maken van KPN HotSpots op meer dan 1.000 plekken. En als je Mobiel Internet Prepaid aanschaft, krijg je elke maand gratis datategoed.

Toegevoegd na 1 minuut:
Met Mobiel Internet HotSpots only kun je buitenshuis internetten op ruim 1.000 locaties. Je hebt alleen een laptop nodig en het werkt direct, software hoef je er niet voor te installeren. Het is net zo snel als thuis én helemaal gratis! Veel vakantieparken, NS-stations, hotels en (weg)restaurants zijn al aangesloten.

HotSpots werkt via Wi-Fi zodat je beschikt over een stabiele breedbandverbinding.

Activeer Mobiel Internet HotSpots only via MijnKPN of bel naar 0900-0244.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor €20,- per maand, heb je een KPN-dongel. Wanneer je deze in de USB-poort van je laptop stopt, kan je door heel Nederland internetten met een limiet van 500MB per maand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je met buitenshuis? in de tuin? dan is een WiFi extender een optie, deze versterkt het signaal van je (experia?) KPN box en dan heb je veel meer bereik. Als je verder gaat dan een tiental meters van je huis, zul je "zoals anderen al aangeven" HotSpots moeten vinden en KPN Spots zijn gratis als je alles in 1 hebt van KPN. In de stad kun je vrijwel overal wel een pipo vinden die zijn netwerk niet beveiligd heeft. Anders moet je "zoals anderen hebben geschreven" een dongle of usb stick aanschaffen. Let idd dan wel op je kosten want dat kan wel eens oplopen. Succes!