deze website is totale onzin.
er staat dat je iets van 5000 dingen moet hebben voor je word uitbetaald.
een vriend van mij heeft dit geprobeerd. de link werd op een bekende website gezet. na 2 dagen zat hij op 4990 en toen werd het account geblokkeerd.

je krijgt nooit 10 cent per advertentie die word getoond.
meestal levert een advertentie online hooguit 2 cent op

met 5000 clicks op een link kan je nooit 490 euro verdienen

http://www.webworth.info/site.php?url=www.nu.nl&submit=Submit
nu.nl heeft zo'n 2 miljoen bezoekers en verdient ongeveer 6000 per dag.
dat is 0.003 euro per bezoeker

http://www.webworth.info/site.php?url=www.goeievraag.nl&submit=Submit
goeievraag.nl zit met 65000 bezoekers op bijna 200 euro
dit komt op 0.0029 euro per bezoeker uit

dit geeft dus aan dat voor beide websites ongeveer 3 bezoekers nodig zijn voor 1 cent.

door deze voorbeelden valt dus wel te zien dat je niet 10 cent per bezoeker kan krijgeen. dat is gewoon een factor 30
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat weet ik niet, daar zul je zelf achter moeten komen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jij zegt wel dat je kameraad in 2 dagen op 4990 zat en toen er uit werd geflikkerd, maar dat is logies, want in de voorwaarden staat dat je je link niet mag promoten dus niet op andere sites zetten of op facebook of hyves, Dit is verboden en als ze zien dat je teveel bezoekers per dag krijgt dan word dit gezien als frauderen!! Mijn vriendin is gister uit betaald 340 eurotjes ;) Dus het werkt echt wel! ik heb het bewijs nu gezien dus ik ga ervoor! en baat het niet dan Schaad het niet ;)
crispy
12 jaar geleden
@marloesz ik zag zojuist in je antwoord dat jij zelf ook je site zat te promoten, heb je je antwoord zelf weggehaald om niet meer te frauderen?
deze website moet je niet mee zaken doen deze site is spam voor zulke website moeten bij kvk zijn deze website zit niet bij kvk er zijn heel veel klachten over deze site ,deze site wil bekend woorden met doorlinken je krijg hier geen rode cent voor de forum van tros rader word daar ook vol mee gegooit en deze eigennaar van deze site heb een eigen webserver hij heb ook geen domeinnaam je kan hem ook niet email'e maar op nu heden hebben wij zijn email deze site moet er mee ophouden met mensen te bedonderen trap er niet in
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zakelijkthuis biedt onrealistische bedragen. Geen enkele adverteerder wil zoveel geld per bezoeker betalen om tussen een hoop andere adverteerders te staan.

Bovendien werken veel functies op de site niet, kun je je account niet opzeggen en is er geen mogelijkheid tot het opnemen van contact. Ook staan ze niet ingeschreven bij de KvK.

Conclusie: niet doen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onzin, mijn vriendin is gister fftjes lekker uitbetaald met, 340 eurotjes, en er staat duidelijk in de voorwaarden wat wel en niet mag, doe je iets wat dus niet kan word je verwijderd en je verdiensten gaan verloren , dit om frauderen tegen te gaan! de site is wel opgenomen in de KvK dit is alleen nog niet zichtbaar vanwege het feit dat ze net online zijn !, We zullen zien, baat het niet dan schaad het niet
crispy
12 jaar geleden
Ik zie net op hun website dat die al sinds 2010 operationeel is. Dus een registratie bij de KvK (die binnen een paar dagen gepiept is) had al lang gebeurd moeten zijn. En ik zag ook bij de voorwaarden van zakelijkthuis dat je de Algemene voorwaarden ook moet accepteren, die staan onderaan de voorwaarden... en als je daarop klikt krijg je de algemene voorwaarden van Euroclix.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeg Marloesz, hoe weet jij dat zo zeker dat ze wel ingeschreven staan bij de KvK? Het bedrijf is namelijk helemaal niet te vinden wanneer je op de site van de KvK zelf zoekt. Kijk even op de link die ik doorgaf. En ook op andere plaatsen (Radar). Er zijn alleen maar negatieve verhalen over deze site. Jij bent de enige die stelt dat Zakelijkthuis uitbetaalt. Dat vind ik vreemd. Ben je zelf soms van Zakelijkthuis.nl? Aangezien je speciaal een GoeieVraag account hebt aangemaakt om jouw reactie neer te zetten.
ik weet nog niet of deze site te vertrouwen is, ik heb een account gemaakt en zal zien of het werkt.
deze site is nog niet helemaal af dus kunnen ze nog wel de €0 tot €4 realiseren maar dat verandert nog wel denk ik.
de site verdient zijn geld door middel van advertenties op hun site. want elke keer als er iemand op jouw promotie link klikt verschijnen er advertenties van bedrijven.
Ik weer bijna zeker dat als de site helemaal af is dat het geen €0 tot €4 is maar lager.
Ik reageer weer als ik wordt uitbetaald of als het niet lukt!