Is er een Joomla extensie die je de mogelijkheid geeft om een eigen pagina aan te passen met een CMS, op een website die wordt beheert door een admin?

Ik ben op zoek naar een Joomla extensie, die anderen de mogelijkheid geeft alleen hun eigen pagina aan te passen met een CMS. De extensie geeft dus toegang tot hun eigen pagina die staat op een door een admin beheerde website, waar zij niet bij moeten kunnen komen.

Weet iemand misschien een gratis of betaalde extensie waarmee dit mogelijk is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

K2, kan dit is wel een zeer uitgebreide kijk ook eens bij community extensions.