Wat is een goed spiritueel forum?

Ik begrijp dat de definitie 'goed' persoonlijk is maar waar ik naar op zoek ben is een actieve site waar je mooi kan brainstormen, filosoferen, vaag doen, over het spirituele, over persoonlijke ontwikkeling en over dingen zoals religie, zonder daar al te veel mensen te treffen voor wie het soms een erg ver van mijn bed show is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze vraag is al vaker gesteld, maar geen antwoord dat voldoet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het aantal antwoorden is idd magertjes. Zou het er gewoon niet zijn dan denk je? Op dat grote world wide web? Ik voel opeens bijna een taak opkomen haha.

Antwoorden (2)

Dan zit je hier op GV eigenlijk wel goed, ook al zijn er maarweinig vragen over het onderwerp, maar,als er één gesteld wordt, vliegen de meningen je om de oren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij jou vliegen de hartjes om de oren. Ik kan niet goed zien wat er de hoek om komt, maar wel grappig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor een deel zit je dan hier goed, maar je wil niet weten hoeveel vragen van mij al geskipt zijn. Dat vind ik frustrerend. Dus ik zoek eigenlijk een goede aanvulling op GV maar dan meer op dat gebied.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Meike, Was idd moeilijk te zien, ook bij vergroting,eigenlijk heb je daar 2 paar ogen voor nodig, vandaar!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik zoek meer een openbare blog site waar iedereen blogs kan plaatsen.
Zoals https://www.bloglovin.com
Je zou hier eens kunnen kijken of het iets van je gading is ...

http://snowhawkscall.nl/snowhawkscall/Circle_of_Thoughts.html

Zoals je al aangeeft, het is erg persoonlijk wanneer het aankomt op of het een 'goed' spiritueel forum is. Ik kan je wel zeggen dat voor degenen die bij bovenstaand forum aan komen waaien over het algemeen het spirituele geen ver-van-mijn-bed-show is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik krijg bij deze site de waarschuwing dat hij niet beveiligd is door de aanbevolen beveiligingsvoorschriften (ofzoiets).
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik zoek eigenlijk een site waar iedereen blogs op kan zetten. zodat mensen sneller naam mijn blog zouden kijken.