Weet iemand een goede website builder?

Het moet wel redelijk professioneel zijn maar geen HTML. Dus wel zoals www.simpsite.nl bijvoorbeeld, maar wel veel professioneler.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Redelijk professioneel is gewoon HTML en een echte website is daar ook meegemaakt maar als je een echte beginner bent kun je bijv. www.webs.com of www.weebly.com of www.wix.com of www.hpage.com
en voor andere kun je ook op deze link klikken.

http://www.google.com/webhp?rlz=1C1SKPL_enAW400AW401&sourceid=chrome-instant&ix=sea&ie=UTF-8&ion=1#hl=en&safe=off&rlz=1C1SKPL_enAW400AW401&output=search&sclient=psy-ab&q=make%20a%20free%20wesite&oq=&aq=&aqi=&aql=&gs_sm=&gs_upl=&gs_l=&pbx=1&fp=7b1947f2ebce4c9d&ix=sea&ion=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&biw=1280&bih=845 .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens naar een Content Management System zoals Drupal of Joomla!.

Hiervoor heb je wel een webhostingpakket (bijvoorbeeld te krijgen op http://www.antagonist.nl/) nodig, maar je begrijpt vast dat als je echt professionele dingen zoekt dat je dan ook professionele webhosting nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf doe ik alles in notepad++
En mocht je de code afschrikken, je op w3c school intressante info. Je kan hier ook interactief aanrommelen met de code.
En je zou bv ook firebug in firefox kunnen gebruiken. Hier kun je met een willekeurige site dingen veranderen, wissen etc. Erg leuk om gevoel te krijgen met de code.
En anders kun je kompozer gebruiken, dit is een gratis html editor.
Succes