Waarom lukt het inzenden van mijn IB 2011 niet?

Bij het verzenden van mijn digitale IB aangifte 2011, krijg ik na 37% voortgang, de mededeling op het scherm, dat het niet gelukt is naar de beveiligde internetsite te gaan om te ondertekenen en te verzenden. (zie afbeelding voor de volledige tekst);
De door mij geraadpleegde belastingtelefoon , is van mening dat het aan mijn computer /instellingen moet liggen, aangezien er geen problemen met de site zijn.
Het downloaden van mijn inkomensgegevens verliep zonder problemen .
Ik gebruik Windows XP, Service Pack 3 en Internet Explorer 8;
Met een (tijdelijke )uitschakeling van de Firewall lukt het ook niet en het instellen van Google Chrome als standaard, geeft ook geen resultaat.

Wie weet raad?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ik kreeg dezelfde melding! Dat terwijl het voorheen altijd zonder problemen ging.
Hoe het bij mij lukte....
Ik ging naar de website van de belastingdienst, liet die oagina open staan, en toen ging ik het weer verzenden en het lukte gewoon.
Nu dénk ik dat het toeval was, maar toch. Probeer het eens...