Waarom kom ik niet op de site van de BBC?

Als ik naar bbc.co.uk krijg ik een verbindingsprobleembericht "webpagina kan niet worden weergegeven". Dit is de enige site waarbij dit gebeurt. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Bij mij werkt die hoor.
Probeer eens mee http://www.bbc.co.uk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee werkt helaas niet. Ik snap er niets van. Vooral omdat het tot nu toe de enige site is met deze probleem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd raar,welke browser gebruik je?
Probeer anders eens een andere browser.
Je zou over je pc een cleaner kunnen doen, soms als een website niet wil openen bij mij wil het daarna wel.

Als je deze nog niet hebt geinstalleerd kun je het hier vinden
http://www.piriform.com/ccleaner/download/standard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je cache leeg gooien en cookie verwijderen voor die website doet normaal gesproken de truc voor dit soort problemen.