Internet opent zich in een verkleind formaat, hoe kan ik ervoor zorgen dat bij het openen internet weer in een maximaal formaat komt?

Het is vooral irritant als ik een andere site wel al in maximaal formaat heb staan en dan een andere site niet, en het scheelt niet veel in afmeting.
Als ik dan de kleinere site wil sluiten ga ik automatisch naar het uiterste van de rechter bovenhoek en klik ik, waardoor ik de site sluit die in maximaal formaat is en dus niet de site die een stukje kleiner is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Windows onthoud standaard de positie en het formaat van programma's.
deze worden opgeslagen wanneer het laatste venster van een programma gesloten word.

wat ik zou proberen:
sluit alle internet vensters
open een nieuw scherm en maximaliseer deze (sneltoets ALT+spatie gevolgd door x)
en sluit het scherm weer.

de volgende keer dat je internet opent hoort deze gemaximaliseerd te openen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je moet inderdaad steeds je venster volledig zetten (rechts bovenin) en na een tijdje gaat het automatisch, had ik ook! Succes ;)