Ik heb een windows phone gekregen met een abonnement maar ik weet niet hoe ik kan zien hoeveel mb ik heb gebruikt. wie weet het wel?

ikheb een Nokia Lumia 710 gekregen
SNELLE REACTIE GRAAG!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Je Provider van je abonnement heeft hier vaak meerdere opties voor. Meestal kun je die vinden op een persoonlijke inlogpagina op hun website! Ook bestaat er een mogelijkheid dat je ze opbelt om je verbruik na te kijken via de Klantenservice. Sommige providers hebben een standaard optie om je verbruik per sms toe te sturen.

Ik adviseer je met jou Provider te bellen om er meer over te weten te komen. Tegenwoordig zijn de meeste Klantenservice alleen van maandag tot vrijdag te bereiken van 8-18 uur. Meestal is het nummer van Klantenservice het nummer 1200 via je mobiele telefoon.