Kan ik zonderbankkaart geld op mijn paypal account storten?

Ik heb iets nodig maar dit kan ik alleen betalen met paypal maar ik heb geen bankkaart is er een andere optie om wat geld op je paypal account te storten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
6.1K

Antwoorden (3)

Je bedoelt dat je geen bankrekeningnummer hebt? Want een bankkaart heb je sowieso niet nodig met paypal betalingen. Een paypal rekening hoeft niet gekoppeld te staan aan een bankrekening. Het geld dat je op je paypal account stort, moet alleen wel ergens vandaan komen. Dus als je zelf geen bankrekeningnummer hebt, zou iemand anders dat voor je moeten doen. Dus dat diegene geld overmaakt van zijn of haar rekening naar jouw paypal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou ik met een prepaid kaart geld op mijn account kunnen zetten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is voor je telefoon, dus nee, natuurlijk niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En walliecard/paysafe?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
VVV tegoedbon?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmmm, wat misschien wèl kan: monopoly geld
Je kunt alleen via een bankrekening geld op een paypal account zetten.

Zie bron (de enige keuzes die paypal bied is geld van uw of geld van een bankrekening overschrijven).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je paypal account nieuw is:

"Als u nog geen gecontroleerd PayPal-lid bent en u heeft geen creditcard, dan kunt u gecontroleerd lid worden door uw bankrekening te bevestigen. "
Daarna kun je gewoon van je bankrekening overschrijven, denk ik

Zelf heb ik er geen ervaring mee

Dit vond ik op het paypal help center