Hoe stop je een Topic (dus dat mensen nog kunnen reageren) op Fok Forum?

Ik heb al eerder vragen gesteld over het Fok Forum.
Hoe je je account kon verwijderen (die kan je dus niet helemaal verwijderen, je Nickname en geslacht blijven staan) en hoe je een Topic kon verwijderen ( kon niet ).
Maar er is een Topic waarvan ik het heel vervelend vind dat daar nog steeds op gereageerd wordt, omdat het geen leuke reacties zijn.
En ik voel me daar rot bij.
Dus is er wel een manier dat je iets kan doen zodat mensen niet meer kunnen reageren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.6K

Antwoorden (2)

Niet mogelijk.
Wanneer je moeite hebt met het topic of de reacties daarin kan je een topicreport doen.
Of zoek contact met een mod, maar zolang er geen regels overtreden zijn zullen die weinig mogen doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt een melding doen door naar deze link te gaan.
http://frontpage.fok.nl/report
Daar kun jij jouw probleem toelichten. Reactie krijg je altijd.