Hoe kan ik er voor zorgen dat als ik een nieuw tabblad open er geen 'lege pagina' komt

Dus dat er bijv. gewoon Google komt als ik op 'nieuw tabblad' klik.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Klik bovenin je balk op --> extra ---> internetopties ---> in het vakje waar about: blank staat vul je in www.google.nl ---> druk op ok

voila!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij hebt de vraag dus wél goed gelezen. Van mij ook een +-je.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet je toevallig ook hoe je dit bij FireFox kunt instellen?

Andere antwoorden (1)

Als je ervoor zorgt dat je startpagina een blanco (blank) pagina is, dan is elke nieuwe tab blanco. Anders pakt ie steeds de pagina die jij als beginpagina hebt ingesteld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hij wil g.een blanco pag hebben hij wil google hebben. Jij bent ff inde war. Maar die minnetjes slaat nergens op.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Owwww ... ik had nog niet in de gaten dat ik blijkbaar in de fout ben gegaan. Ik heb de vraag inderdaad verkeerd gelezen. Ach, Babyfaced, dat is het risico van het vak. Ik probeer echt wel zorgvuldig te antwoorden, maar ik kan me vergissen. Ik ben namelijk menselijk. Ik lig niet wakker van minnetjes.
Soms antwoord of reageer ik ergens een beetje melig op en dan krijg ik opeens plusjes of zelfs "beste antwoord".
Ik probeer wel altijd respectvol te zijn; dat is voor mij het belangrijkste.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kan gebeuren toch, Esme?! Van mij geen minnetje hoor..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
van mij ook niet. Als het kon hat ik je zeker een +je gegeven..
Andere x